Slideshow

  • Slide1
    5000+ ZZP-ers met een passie voor het publiek domein
  • Slide2
    Verbinding tussen overheden en ZZP-ers
  • Slide3
    Maak ook verbinding met ons unieke netwerk!
zaterdag, 17 oktober 2020 07:43

Projectleider/contractmanager facilitaire dienstverlening

Written by
Rate this item
(0 votes)

OverheidZZP zoekt per 1-12 voor de provincie Noord-Brabant een projectleider én contractmanager Facilitaire Dienstverlening.
Langlopende opdracht voor 32 uur/week. Interesse stuur ons uiterlijk dinsdag 27-11 je CV, Motivatie (met toelichting op de functie-eisen), Tarief (max. euro 90), via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Opdrachtomschrijving
De provincie Noord- Brabant werkt samen met andere partners aan een provincie waar het fijn, veilig en gezond leven is, een Brabant dat concurrerend en ondernemend is; een levendig Brabant.

Binnen de provinciale organisatie zorgt het programma Facilitaire Dienstverlening daarin dagelijks voor een gastvrije en professionele dienstverlening. Zij staan klaar om het werken aan de provinciale maatschappelijke opdracht zo goed mogelijk te laten verlopen. Het zijn ‘mogelijkmakers’.

Het programma Facilitaire Dienstverlening is gestart met een doorontwikkeling, onder andere op het gebied van gastvrijheid en professionalisering.
Wat ga je doen?

Wij zijn op zoek naar een projectleider die onder andere de doorontwikkeling in facilitaire dienstverlening op het gebied van gastvrijheid en klantcontacten een stevige impuls kan geven. Daarnaast heb je ook ruime ervaring in contractmanagment en vind je het een uitdaging om zorg te dragen voor de servicecontracten die wij in regie uitvoeren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de catering en schoonmaak. En ben je steeds samen met de andere opdrachtgevers in het programma op zoek hoe de werkzaamheden het beste uitgevoerd kunnen worden, in regie, of in eigen uitvoering. En draag je bij aan het vormen van één loket bedrijfsvoering. En hebt hier al ervaring in.

Samen met andere opdrachtnemers binnen het programma geef je in het managementteam uitvoering aan doorontwikkeling van het programma. In het bijzonder geef je samen met de opdrachtnemer voor het front-office team vorm aan de tot stand komen van een nieuw team, waarbij een kwaliteitsgroei in gastvrijheid en klantgerichtheid leidend is.

We zijn op zoek naar een ondernemende facilitaire senior, met ruime ervaring in het werken in het bedrijfsleven, maar ook in overheidsland, bij voorkeur een provinciale organisatie.

Je maakt onderdeel uit van het managementteam van het programma facilitaire dienstverlening en legt verantwoording af aan de programmamanager Facilitaire Dienstverlening.

Kandidaatomschrijving
Functie-eisen: 

- Hbo-kennis en ruime ervaring op het gebied van facilitaire dienstverlening, bij verschillende soorten organisaties, waarvan in ieder geval met facilitaire opdrachten bij een provinciale overheid;

- Ervaring facilitair contractmanagement zowel bij private als publieke organisaties, bij voorkeur een provinciale organisatie;

- Ervaring met facilitaire management en projectleiding in tijden van Corona bij een overheid;

- Ondernemend, doortastend, oplossingsgericht;

- Verbindend, zelfstandig en hands-on mentaliteit;

- Stelt waar nodig bestaande werkwijzen ter discussie en komt met en geeft uitvoering aan verbeteringen.

Interviewplanning
We streven er naar de gesprekken te houden in week 45 (2 en 3 november).


Toelichting op rooster
Een 32-urige werkweek is bespreekbaar. Bij de provincie Noord-Brabant zijn we flexibel, en dat verwachten we andersom ook. Het (incidenteel) verrichten van werkzaamheden in de avonden of weekenden kan onderdeel zijn van deze opdracht, en de vergoeding hiervoor wordt geacht in het overeen te komen tarief te zitten.

Additional Info

  • plaats: Den Bosch
  • duur: 12 maanden
Read 83 times