Slideshow

  • Slide1
    5000+ ZZP-ers met een passie voor het publiek domein
  • Slide2
    Verbinding tussen overheden en ZZP-ers
  • Slide3
    Maak ook verbinding met ons unieke netwerk!
donderdag, 10 september 2020 09:15

Projectmanager Informatievoorziening

Written by
Rate this item
(0 votes)

OverheidZZP zoekt voor de gemeente Leiden een projectmanager Informatievoorziening.

Gesloten, kandidaten voorgesteld, u kunt niet meer reageren

De opdracht vangt naar huidig inzicht aan op 1 oktober 2020 en is voor 36 uur per week met een optie tot verlenging van maxiamaal zes (6) keer zes (6) maanden.

Heeft u interesse en en sluit uw profiel aan, stuur dan CV, motivatie (met toelichting op functie-eisen) en uurtarief  naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

De opdracht

Als projectmanager ben je in de rol van opdrachtnemer verantwoordelijk voor het uitvoeren van automatiserings- en informatieseringsprojecten. Deze projecten bevinden zich op het terrein van het digitaliseren en automatiseren van bedrijfsprocessen, waar het accent de ene keer meer op functionele aspecten ligt en bij een ander project meer op de technisch inhoudelijke zaken. Een groot deel van de initiële opdracht zal bestaan uit het afmaken van de aanbesteding en aansluitend het implementeren van een tool voor de digitale ondersteuning van:

  • Enerzijds de gehele bestuurlijke besluitvormingsketen. Dit start bij de laatste stap van het ambtelijk accorderingsproces en loopt tot aan het besluit en archivering van de bijbehorende stukken inclusief documentontsluiting voor politici, burgers en andere belanghebbenden.
  • Anderzijds het papierloos vergaderen voor college, raden en ambtenaren in de Leidse regio. Dit houdt in dat we streven naar één enkel vergadertool voor de gehele bestuurlijke en ambtelijke organisatie. Nu wordt hier de applicatie iBabs voor gebruikt.

Daarnaast kunnen ook andere projecten onderdeel van deze (initiële) opdracht gaan uitmaken, maar daar is nu nog onvoldoende concreet zicht op.

Functie-eisen:

  • Je hebt HBO/Academisch werk- en denkniveau.
  • Je hebt (aantoonbaar) ervaring met erkende projectmethoden zoals PRINCE2 en Agile.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met projecten bij de gemeentelijke overheid.
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als projectmanager binnen de Informatievoorziening.
  • Je hebt ervaring met het selecteren en implementeren van digitale vergader hulpmiddelen (zoals iBabs of vergelijkbaar) en/of het selecteren en implementeren van een applicatie ter ondersteuning van de bestuurlijke besluitvormingsketen. Ervaring met beide is een duidelijke pré.

  

Additional Info

  • plaats: Leiden
  • duur: 9 maanden
Read 76 times Last modified on donderdag, 17 september 2020 14:20